Din SkoEccoNilson ShoesSkopunkten
Velg butikk
FRI FRAKT PÅ BESTILLINGER OVER KR 300
Finn butikk

Handlekurven er tom

Total 0 NOK

300 NOK GJENSTÅR TIL FRI FRAKT

Til kassen
  • FEETFIRST NO
  • Din Sko
  • Ecco
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

LEVERING 

FRI FRAKT

Du får gratis levering til ditt nærmeste PostNord-utleveringssted, så lenge ordresummen overstiger kr 300. Hvis bestillingen din er under det beløpet, tilkommer det en fraktkostnad på kr 49.

VARSLING OG HENTING

Når bestillingen din er klar for henting, får du et varsel om det på SMS. Meldingen inneholder en kode og informasjon om hvor du kan hente bestillingen. PostNord velger et passende utleveringssted nær deg og ditt bosted. Du har 14 dager på deg til å hente din pakke. Ta alltid med legitimasjon.

Hvis pakken henten av en annen enn mottakeren, kreves begge personers legitimasjon. Vi ber deg om å kontrollere at forsendelsen er intakt. Ved skade eller avvik gjøres det en reklamasjon direkte på stedet. Det er også bra om du melder fra om dette til oss på kundeservice@feetfirst.no slik at vi vet hva som har skjedd.

SVALBARD

I dag har vi dessverre ikke mulighet til å levere våre produkter til Svalbard.

ENDRING AV OPPLYSNINGER PÅ SENDT ORDRE

Det er viktig å kontrollere at navn og adresse er korrekt før du fullfører kjøpet. Navnet må skrives nøyaktig slik står på din legitimasjon. Hvis du f.eks. har skrevet kallenavnet ditt, kommer PostNords representant ikke til å levere ut pakken. Dette av sikkerhetsgrunner.

Vi endrer ingen opplysninger på en ordre som allerede er sendt. Dersom ordren ikke kan hentes ut, blir pakken liggende på utleveringsstedet i 14 dager.

Kontakt kundeservice for å gi oss rett navn og adresse dersom det har skjedd feil. Dette så vi kan rette ordren og sende den ut på nytt med korrekte opplysninger når ordren har kommet tilbake til oss som en uavhentet pakke. Kr 120 debiteres ved en uavhentet pakke om ikke bestillingen sendes ut på nytt.

LEVERINGSSERVICE

Hvis det skulle skje at det bestilte produktet ikke finnes på lager, tar vi kontakt med deg via e-post. Ved eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnad, dette hvis du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forskudd og vil heve kjøpet ved forsinket levering, tilbakebetaler vi deg innen 30 dager. 

LEVERINGSTID

Normalt får du bestillingen din i løpet av 4–6 arbeidsdager. I høysesongen samt ved høy belastning kan leveringstiden være noe lengre. Hvis du ikke har mottatt varsel om at pakken er klar for henting i løpet av leveringstiden på 4–6 arbeidsdager, må du kontakte kundeservice slik at vi kan undersøke hva som har skjedd med pakken.  

FORSINKET LEVERING

Hvis det skulle skje at produktet som du har bestilt for øyeblikket ikke er på lager, vil vi kontakte deg per e-post. Ved en eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnader, dersom du ikke godkjenner ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forhånd, og ønsker å heve kjøpt ved forsinkelse, vil betale deg tilbake innen 30 dager.

UAVHENTET ORDRE

Hvis du ikke henter ut pakken i løpet av 14 dager, vil vi belaste deg for et gebyr på kr 120 for håndteringskostnader. Dette inkluderer ekspedering, pakking, emballasje, frakt, returfrakt, returbehandling samt sortering tilbake på lageret.

Medlemskap

Velkommen til FEETFIRST Friends. Ved å registrere deg som medlem i FEETFIRST Friends godkjenner du disse vilkårene og bestemmelsene.

FEETFIRST Friends er et lojalitetsprogram der du tjener opp poeng som gir deg rabatter, tilbud, invitasjoner til konkurranser og eventer og mye mer.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB.

Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å oppgi personnummer i kassen (du trenger ikke noe klubbkort).

Medlemskapet gjelder i samtlige av NilsonGroups norske butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husstand. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til andre.

Poeng

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) genererer poeng. For at poeng skal registreres må du vise gyldig legitimasjon i butikk eller oppgi personnummer ved kjøp på feetfirst.no.

Poeng beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husstand som genererer poeng.

Du kan også tjene poeng ved å delta i andre aktiviteter som genererer poeng og som klubben iblant tilbyr.

Poengene du har opptjent, er personlige og kan ikke overføres til andre personer eller medlemmer.

De poengene du har tjent ved kjøp av en vare, trekkes fra medlemskontoen din dersom du returnerer varen.

Poengene dine baseres på 12 måneder etter opptjeningsdagen.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning. Personopplysningsansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige.

Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, personnummer, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere poeng, sende deg kundetilpassede medlemstilbud, gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring og aktiviteter til deg basert på dine tidligere innkjøp.

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends.

Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til skriftlig å be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem.

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis medlemskapet har vært inaktivt i 36 måneder, blir det avsluttet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrerte poeng etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 1. mai 2019 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure).

Kontakt

FEETFIRST kundservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige
+46 (0)340-86650
friends@feetfirst.no

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.