Handlekurven er tom
Total 0 NOK
LEVERING
Bestillingen din vil bli levert til valgt Postnord-utleveringssted. Fraktkostnad kr 69.
VARSLING OG HENTING
Når bestillingen din er klar for henting, får du et varsel om det på SMS. Meldingen inneholder en kode og informasjon om hvor du kan hente bestillingen. PostNord velger et passende utleveringssted nær deg og ditt bosted. Du har 7 dager på deg til å hente din pakke. Ta alltid med legitimasjon.
FRIE RETURER I BUTIKK
Du kan gjøre eventuelle returer i DinSko, Nilson Shoes og ECCO uten kostnad. Bytter utføres hos den skokjeden som du har kjøpt produktet hos. Finn nærmeste butikk >
FRAKTKOSTNAD
Velger du å få bestillingen levert med PostNord til ditt nærmeste PostNord-utleveringssted, tilkommer det en fraktkostnad på NOK 69. Dette gjelder uansett om du bestiller ett eller flere produkter samtidig.
Hvis pakken henten av en annen enn mottakeren, kreves begge personers legitimasjon. Vi ber deg om å kontrollere at forsendelsen er intakt. Ved skade eller avvik gjøres det en reklamasjon direkte på stedet. Det er også bra om du melder fra om dette til oss på kundeservice@feetfirst.no slik at vi vet hva som har skjedd.
SVALBARD
I dag har vi dessverre ikke mulighet til å levere våre produkter til Svalbard.
ENDRING AV OPPLYSNINGER PÅ SENDT ORDRE
Det er viktig å kontrollere at navn og adresse er korrekt før du fullfører kjøpet. Navnet må skrives nøyaktig slik står på din legitimasjon. Hvis du f.eks. har skrevet kallenavnet ditt, kommer PostNords representant ikke til å levere ut pakken. Dette av sikkerhetsgrunner.
Vi endrer ingen opplysninger på en ordre som allerede er sendt. Dersom ordren ikke kan hentes ut, blir pakken liggende på utleveringsstedet i 7 dager. Kr 120 debiteres ved en uavhentet pakke.
LEVERINGSSERVICE
Hvis det skulle skje at det bestilte produktet ikke finnes på lager, tar vi kontakt med deg via e-post. Ved eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnad, dette hvis du ikke godkjenner en ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forskudd og vil heve kjøpet ved forsinket levering, tilbakebetaler vi deg innen 30 dager.
LEVERINGSTID
Normalt får du bestillingen din i løpet av 4–7 arbeidsdager. I høysesongen samt ved høy belastning kan leveringstiden være noe lengre. Hvis du ikke har mottatt varsel om at pakken er klar for henting i løpet av leveringstiden på 4–7 arbeidsdager, må du kontakte kundeservice slik at vi kan undersøke hva som har skjedd med pakken.
FORSINKET LEVERING
Hvis det skulle skje at produktet som du har bestilt for øyeblikket ikke er på lager, vil vi kontakte deg per e-post. Ved en eventuell forsinkelse kan du heve kjøpet uten kostnader, dersom du ikke godkjenner ny foreslått leveringstid. Hvis du har betalt på forhånd, og ønsker å heve kjøpt ved forsinkelse, vil betale deg tilbake innen 30 dager.
UAVHENTET ORDRE
Hvis du ikke henter ut pakken i løpet av 7 dager, vil vi belaste deg for et gebyr på kr 120 for håndteringskostnader. Dette inkluderer ekspedering, pakking, emballasje, frakt, returfrakt, returbehandling samt sortering tilbake på lageret. Du kan booke gratis liggetid opptil totalt 14 dager via webportalen PostNord.no