SLIK HANDLER DU

På feetfirst.no handler du enkelt og raskt sesongens største skomote fra seks skokjeder og betaler i én felles kasse. I menyraden øverst velger du DinSko, Ecco, Nilson Shoes eller Skopunkten. Klikk på «FEETFIRST» for å se produkter fra alle seks butikkjeder samtidig. 

HANDLE VIA MAIL ELLER TELEFON

Vi på kundeservice hjelper deg gjerne med å legge inn din bestilling via e-post eller telefon. Gi oss dine personopplysninger for at vi skal kunne opprette bestillingen. Oppgi samtidig artikkelnummer og hvilken størrelse du ønsker på din vare. Ordren blir sendt til ditt nærmeste postutleveringssted.

Ettersom vi dessverre ikke har mulighet til å sluttføre en bestilling med direktebetaling, konto- eller kredittkort, betales kjøpet via faktura. Glem ikke å lese våre kjøpsvilkår ettersom du ved å legge inn en bestilling bekrefter at du har lest og er innforstått med vilkårene. Velkommen med din bestilling!

1. VELG DIN VARE

Velg hvilken avdeling du ønsker å handle fra – Dame, Herre eller Barn.

Klikk på det produktet du er interessert i for å lese mer om det og se flere bilder.

Velg den størrelsen du ønsker og klikk deretter på ”LEGG I HANDLEKURVEN”.

Handlekurven finner du deretter øverst til høyre. Du kan selvfølgelig handle produkter fra flere skokjeder i samme kjøp. 

2. GÅ TIL KASSEN

Når du er fornøyd med ditt valg av ett eller flere produkter er det på tide å gå til kassen. Klikk på symbolet for handlekurven i høyre hjørnet og deretter på knappen ”Til kassen”.

I kassen ser du en oversikt over hele din bestilling.

 

3. LEVERINGSMETODE

Levering til nærmeste PostNord-utleveringssted med SMS-varsel er forhåndsvalgt. Hvis du ønsker å få ordren levert kostnadsfritt til en av butikkene våre – Din Sko, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports, Skopunkten eller våre franchisebaserte Eccostores – klikker du på ”TIL BUTIKK”. Deretter velger du by og spesifikk butikk. 

4. FERDIGSTILL KJØP

Er du medlem kan du logge inn med din innloggingsinformasjon. Ellers fyller du inn opplysningene som kreves for Klarna Checkout, din e-postadresse og til slutt ditt postnummer. Har du handlet med Klarna tidligere hentes dine opplysninger fra dem, ellers må du fylle inn det som etterspørres. Ditt personnummer må angis for at ditt kjøp skal registreres på ditt medlemskap.

Har du et gavekort og/eller en rabattkode aktiverer du dem i feltet for disse.

Se over bestillingen for å kontrollere at produktene og leveringsopplysningene stemmer. Ved å ferdigstille kjøpet godkjenner du samtidig at du har lest og er innforstått med våre kjøpsvilkår.

Ønsker du en annen betalingsmåte enn faktura så kan du etter at du har fullført bestillingen endre til delbetaling, kort eller direktebetaling.

Innen 4-6 arbeidsdager kommer din bestilling til å være levert til en utleveringsadresse nær deg.

;

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.

OK

BLI MEDLEM OG FÅ 10% RABATT PÅ NESTE KJØP I BUTIKK!

VENLIGST GODKJENN VILKÅRENE.

Medlemskap

Disse vilkårene gjelder mellom deg og NilsonGroup AB for ditt medlemskap i FEETFIRST Friends.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB. Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å identifisere deg i kassen.

Medlemskapet gjelder i samtlige NilsonGroups butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Nilson Shoes og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husholdning. Personer i samme husholdning kan koble sammen medlemskapene sine for å samle bonus i fellesskap. Maksimalt tre medlemmer kan knyttes til et hovedmedlemskap. For sammenkobling av medlemskap kontakt FEETFIRST kundeservice.

Bonus

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) er bonusgivende. For å registrere bonus må du identifisere deg i butikken og ved kjøp på feetfirst.no. Bonus beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husholdning som gir bonus. Felles opparbeidet bonus utbetales til hovedmedlem. Bonusen utgjør 2% av det totale innkjøpsbeløpet og utbetales to ganger per år. Minste beløp som utbetales, er kr 25. Utbetaling skjer i intervaller på kr 25, dvs. kr 25, kr 50, kr 75 osv. Ikke utbetalt bonus spares til neste utbetaling. Du kan bruke inntjent bonus ved kjøp av varer i NilsonGroups norske butikker eller på feetfirst.no. Du kan ikke løse inn bonus mot kontanter. Ubenyttet bonus forfaller etter ett år.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandlar personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning. Personuppgiftsansvarig är NilsonGroup AB (org. nr: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med gjeldende lover, inkludert EUs databeskyttelsesforordning. Personopplysningssansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige. For å kunne bli medlem i FEETFIRST Friends må du oppgi personopplysninger. Hvis du ikke vil oppgi dine personopplysninger, kan du ikke bli medlem i FEETFIRST Friends. Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, fødselsår, fødselsdag, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere bonus, for å sende deg kundetilpassede medlemstilbud, for å gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring til deg basert på dine tidligere innkjøp. Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends. Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til, uten kostnad, å be skriftlig om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger. Du kan også ha rett til å anmode oss om å slette de personopplysningene vi har om deg og at vi gir deg en kopi av disse opplysningene (såkalt dataportabilitet). Hvis du ikke har noe grunnlag for anmodningen eller den er urimelig, f.eks. hvis du ber om utdrag eller sletting ofte og med korte intervaller, kan vi enten la være å innfri anmodningen eller kreve en avgift som dekker de administrative kostnadene som anmodningen medfører. Anmodningen sender du til oss på våre kontaktadresser nedenfor. Hvis du er misfornøyd med hvordan vi har behandlet dine personopplysninger, kan du også kontakte oss. Du kan også levere en klage til Datatilsynet. Ved tvister som vi ikke klarer å løse, som gjelder annet enn behandling av dine personopplysninger, kan du også bruke den online-plattformen for klager som finnes på EU-kommisjonens nettsted: http://ec.europa.eu/odr. Mer informasjon finnes på vår hjemmeside www.feetfirst.no.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem. 

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis du ikke har foretatt noen bonusgivende kjøp i løpet av 36 måneder, avsluttes medlemskapet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrert bonus etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 28.09.2017 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene for indirekte skade eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure) i den grad gjeldende lov ikke krever noe annet. Du kan lese mer om hvordan vi behandler personopplysninger i vår integritetspolicy.

Kontakt

FEETFIRST kundeservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige

800-14713
friends@feetfirst.no