Din SkoEccoNilson ShoesSkopunkten
Velg butikk
FRI FRAKT PÅ ALLE BESTILLINGER OVER KR 300Finn butikk

Handlekurven er tom

Frakt 0 NOK*

Total 0 NOK

*Fri frakt over kr 300!

Til kassen
  • FEETFIRST NO
  • Din Sko
  • Ecco
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

SALG

I NilsonGroup vil vi at kunden skal ha store valgmuligheter og alltid få den beste kvaliteten til den beste prisen. Vi ønsker å åpne dørene for hvordan vi arbeider med arbeidsforholdene i produksjonen og vise at vi tar ansvar, men at vi fortsatt har mange utfordringer foran oss. Vi vil møte disse utfordringene og utvikle oss sammen med kundene. Vi tar vare på kundene og det er viktig for oss å ta hånd om dem på beste måte.

Vi får daglig spørsmål angående kvalitet, kjemikalier eller våre etiske retningslinjer, både direkte til personalet i butikkene og via e-post til hovedkontoret. Vi verdsetter disse spørsmålene og har en høy ambisjon om å kunne svare kundene så fort som mulig. Vi har en godt utviklet rutine i butikkene for raske tilbakemeldinger til hovedkontoret når det gjelder disse spørsmålene.

SAMORDNET NETTHANDEL

I 2016 byttet NilsonGroups netthandel navn fra Put Feet First til FEETFIRST for å tydeliggjøre den røde tråden mellom butikk, kundeklubb og netthandel. Alle våre konsepter er fortsatt samlet, slik de har vært siden 2012, på samme nettsted, www.feetfirst.no. En samlet netthandel gir kundene mulighet til enkelt å kunne handle fra alle våre varemerker og konsepter samtidig. Varene fra de ulike konseptene sampakkes, noe som fører til minsket antall pakker, mindre avfall og bedre fyllingsgrad i transporten ut til kundene. For å gjøre det enda enklere har vi fri frakt og fri retur på alle ordrer som hentes ut og returneres i butikk. Ved utlevering i butikk har vi mulighet til å tilby kundene en høyere servicegrad sammenlignet med postens utleveringssteder.

SOSIALE MEDIER

Det finnes steder der vi er på plass alle dager i uken og døgnet rundt. Samtlige forretningsområder er representert i noen av de sosiale mediekanalene Facebook, Instagram, YouTube eller Snapchat. Der presenteres nyheter, produkter og aktuelle tilbud for ønsket målgruppe eller direkte til følgerne. Det sosiale utbyttet gir oss verdifull informasjon om hva kundene liker og hva de velger å dele i sine private nettverk. På våre Facebook-sider tar vi gjerne imot spørsmål, ønsker og synspunkter fra kundene angående alle deler av organisasjonen. Her behandler vi kommentarer raskt med support og vi har som mål å opprettholde en svarfrekvens på 100 %.

Arbeidet med de sosiale mediene er strategisk planlagt for å øke antallet følgere samt å utvide den digitale annonseringen fortløpende.

HÅNDTERING AV REKLAMASJONER

Reklamasjoner er noe enhver bedrift vil unngå og den beste måten å gjøre det på, er å arbeide med forebyggende tiltak. Som følge av vår endrede arbeidsmåte med produktutvikling kan vi se en tydelig trend der antallet reklamasjoner minsker og vi får en bedre holdbarhet på våre produkter. Samtidig går vi gjennom hvordan vi håndterer de reklamasjonene som kommer inn til oss. Der har vi i løpet av året laget en ny arbeidsmåte for både butikker og innkjøpsavdelinger og dette implementeres i 2016.

TEXTIL RECYCLING Gjenvinning i butikk

På slutten av 2014 ble det innledet et samarbeid med det svenske foretaket TextilRecycling som går ut på NilsonGroup gir dem sko som av ulike grunner er blitt reklamert til butikk. TextilRecycling er et sosialt foretak som håndterer innsamling av klær, sko og tekstiler for gjenbruk eller gjenvinning. Vårt samarbeid ble utvidet

i 2015 og inkluderer nå 19 butikker i Skåne, Sverige. I disse butikkene er det utplassert spesifikke innsamlingsdunker der de reklamerte skoene kasseres. Dunkene tømmes kontinuerlig av TextilRecyclings personale og skoene sendes deretter videre til foretakets samarbeidspartnere for sortering, materialgjenvinning eller videresalg. Gjennom dette samarbeidet vil vi blant annet minske avfallsmengdene våre ettersom reklamerte sko ellers går direkte til kassering og forbrenning. Reklamerte sko som av en eller annen grunn vurderes som uegnede for gjenbruk, legges ikke i innsamlingsdunkene. Les mer om TextilRecycling på www.textilrecycling.se


Medlemskap

Velkommen til FEETFIRST Friends. Ved å registrere deg som medlem i FEETFIRST Friends godkjenner du disse vilkårene og bestemmelsene.

FEETFIRST Friends er et lojalitetsprogram der du tjener opp poeng som gir deg rabatter, tilbud, invitasjoner til konkurranser og eventer og mye mer.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB.

Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å oppgi personnummer i kassen (du trenger ikke noe klubbkort).

Medlemskapet gjelder i samtlige av NilsonGroups norske butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husstand. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til andre.

Poeng

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) genererer poeng. For at poeng skal registreres må du vise gyldig legitimasjon i butikk eller oppgi personnummer ved kjøp på feetfirst.no.

Poeng beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husstand som genererer poeng.

Du kan også tjene poeng ved å delta i andre aktiviteter som genererer poeng og som klubben iblant tilbyr.

Poengene du har opptjent, er personlige og kan ikke overføres til andre personer eller medlemmer.

De poengene du har tjent ved kjøp av en vare, trekkes fra medlemskontoen din dersom du returnerer varen.

Poengene dine baseres på 12 måneder etter opptjeningsdagen.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning. Personopplysningsansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige.

Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, personnummer, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere poeng, sende deg kundetilpassede medlemstilbud, gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring og aktiviteter til deg basert på dine tidligere innkjøp.

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends.

Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til skriftlig å be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem.

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis medlemskapet har vært inaktivt i 36 måneder, blir det avsluttet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrerte poeng etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 1. mai 2019 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure).

Kontakt

FEETFIRST kundservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige
+46 (0)340-86650
friends@feetfirst.no

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.