Din SkoEccoNilson ShoesSkopunkten
Velg butikk
FRI FRAKT PÅ BESTILLINGER OVER KR 300 Finn butikk

Handlekurven er tom

Frakt 0 NOK*

Total 0 NOK

*Fri frakt over kr 300!

Til kassen
  • FEETFIRST NO
  • Din Sko
  • Ecco
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

REKLAMASJONER

Skoene mine har gått i stykker. Kan jeg reklamere?
Du har reklamasjonsrett i 3 år fra kjøpsdatoen. Reklamasjon gjelder fabrikasjonsfeil, dvs. feil som følge av produksjonen.

Kan jag reklamere skoene mine i en av butikkene deres? 
Varer som er kjøpt i nettbutikken, kan reklameres til valgfri butikk innenfor FeetFirst. Ta med følgeseddelen/kvitteringen og skoene, så hjelper personalet i butikken deg med reklamasjonen.

Betaler jeg returfrakten når jeg reklamerer? 
Ved en godkjent reklamasjon står vi naturligvis for returfrakten.

Hvordan reklamerer jeg til nettbutikken? 
Kontakt kundeservice og forklar hva som er feil. Vi kan da reservere et nytt par i påvente av at vi får skoene tilbake til oss. Pakk skoene og send med en utfylt returseddel. Lim på den forhåndsbetalte returadresseetiketten på pakken. Det er viktig at du bruker vår returetikett og leverer inn pakken hos en PostNord-filial. Når reklamasjonen er blitt godkjent, får du en e-post som bekreftelse.

Jeg har kjøpt sko i butikk som har gått i stykker, men har langt til en butikk. Kan jeg reklamere til nettbutikken? 
Nettbutikken kan dessverre ikke ta imot reklamasjoner på sko som er kjøpt i butikk. Vi ber deg om å kontakte din nærmeste butikk for å se hvordan de kan hjelpe deg. Kontaktinformasjon finner du på kvitteringen eller via ”Finn butikk”.

Jeg har fått gnagsår av de nye skoene mine og vil reklamere dem. Hvordan gjør jeg det? 
Gnagsår er dessverre ingen grunn for reklamasjon. Gnagsår oppstår iblant når man begynner å bruke nye sko. De pleier å forsvinne etter noen gangers bruk. Ved vedvarende gnagsår har du trolig kjøpt feil størrelse. Det er viktig å prøve skoene inne slik at de sitter bra før du begynner å bruke dem ute.

Jeg har ikke returdokumentene mine lenger, hvordan sender jeg tilbake til dere? 
Kontakt kundeservice så sender vi ut nye med posten.

Dere har godkjent reklamasjonen min, men jeg har ikke fått tilbake alle pengene. Hvorfor? 
Hvis du har kunnet bruke skoene i lengre tid før de gikk i stykker, har vi rett til å foreta et fratrekk for den tiden du har hatt nytte av skoene. Derfor kan summen du får tilbake være en annen enn innkjøpsprisen.

Jeg er ikke fornøyd med behandlingen av reklamasjonen min. Hvor kan jeg henvende meg? 
Forbruker Europa (ECC Norway). P.O. Boks 463 Oslo, NO-0105 Oslo.  Tlf.: (+47) 23 400 508, http://forbrukereuropa.no Vilkårene tolkes i henhold til norsk lov.


Medlemskap

Velkommen til FEETFIRST Friends. Ved å registrere deg som medlem i FEETFIRST Friends godkjenner du disse vilkårene og bestemmelsene.

FEETFIRST Friends er et lojalitetsprogram der du tjener opp poeng som gir deg rabatter, tilbud, invitasjoner til konkurranser og eventer og mye mer.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB.

Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å oppgi personnummer i kassen (du trenger ikke noe klubbkort).

Medlemskapet gjelder i samtlige av NilsonGroups norske butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husstand. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til andre.

Poeng

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) genererer poeng. For at poeng skal registreres må du vise gyldig legitimasjon i butikk eller oppgi personnummer ved kjøp på feetfirst.no.

Poeng beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husstand som genererer poeng.

Du kan også tjene poeng ved å delta i andre aktiviteter som genererer poeng og som klubben iblant tilbyr.

Poengene du har opptjent, er personlige og kan ikke overføres til andre personer eller medlemmer.

De poengene du har tjent ved kjøp av en vare, trekkes fra medlemskontoen din dersom du returnerer varen.

Poengene dine baseres på 12 måneder etter opptjeningsdagen.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning. Personopplysningsansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige.

Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, personnummer, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere poeng, sende deg kundetilpassede medlemstilbud, gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring og aktiviteter til deg basert på dine tidligere innkjøp.

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends.

Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til skriftlig å be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem.

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis medlemskapet har vært inaktivt i 36 måneder, blir det avsluttet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrerte poeng etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 1. mai 2019 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure).

Kontakt

FEETFIRST kundservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige
+46 (0)340-86650
friends@feetfirst.no

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.