Din SkoEccoNilson ShoesSkopunkten
Velg butikk
FRI FRAKT PÅ BESTILLINGER OVER KR 300 Finn butikk

Handlekurven er tom

Frakt 0 NOK*

Total 0 NOK

*Fri frakt over kr 300!

Til kassen
  • FEETFIRST NO
  • Din Sko
  • Ecco
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

Levering

Hvor lang er leveringstiden? 
Leveringstiden er 4–6 arbeidsdager.

Hvilke leveringsmetoder har dere?
Du kan velge å få ordren levert til nærmeste PostNord-utleveringssted. 

Tillkommer det frakt når jeg handler på FEETFIRST? 
Det er fri frakt over kr 300.

Hvordan sporer jeg pakken min? 

Når ordren din er sendt fra oss, får du en e-post med en sporingslenke der du kan følge pakken din.

Jeg har skrevet feil adresse slik at pakken er blitt sendt feil, hva gjør jeg nå?
Vi kan dessverre ikke endre opplysninger på en ordre som allerede er sendt. Du kan kontakte utleveringsstedet for å se om de kan sende pakken tilbake til avsenderen (FEETFIRST). Ellers blir pakkene liggende i 14 dager og sendes deretter tilbake til avsenderen som ikke-utløst. Pakken er ankommet utleveringsstedet, men jeg har ikke fått noe hentevarsel.

Jeg savner koden for og hente pakken min, hva gør jeg?
Kontakt kundeservice på kundeservice@feetfirst.no så gir vi deg den koden du trenger for å hente ut pakken. Det går også bra å ta med kollinummeret og angi det på utleveringsstedet. Kollinummeret finner du via den sporingslenken som du har fått.

Kan noen andre hente ut pakken for meg?
Et bud kan hente ut pakken. Da må både din og budets legitimasjon vises.

Hvor lenge finnes pakken på utleveringsstedet før den sendes tilbake til dere?
Pakken blir liggende på utleveringsstedet i 14 dager.

Kan jeg velge en annen leveringsadresse enn der jeg bor?
Betales ordren med kort, direkte eller med gavekort, kan den sendes til valgfri adresse i Norge. Velger du faktura, må pakken sendes til den adressen som er registrert i folkeregisteret.

Pakken min var skadet og det mangler et par/et par er skadet, hva gjør jeg nå?
Reklamer skaden direkte hos utleveringsstedet. Reklamasjon må skje så snart du har oppdaget skaden. Ta vare på emballasjen og fotografer skaden på posen/produktene. Kontakt deretter kundeservice for å forklare hva som har skjedd. Vi trenger å vite hva som mangler eller er blitt skadet i pakken din. Vi kan reservere nye varer hvis de finnes på lager i påvente av PostNords utredning.


Medlemskap

Velkommen til FEETFIRST Friends. Ved å registrere deg som medlem i FEETFIRST Friends godkjenner du disse vilkårene og bestemmelsene.

FEETFIRST Friends er et lojalitetsprogram der du tjener opp poeng som gir deg rabatter, tilbud, invitasjoner til konkurranser og eventer og mye mer.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB.

Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å oppgi personnummer i kassen (du trenger ikke noe klubbkort).

Medlemskapet gjelder i samtlige av NilsonGroups norske butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husstand. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til andre.

Poeng

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) genererer poeng. For at poeng skal registreres må du vise gyldig legitimasjon i butikk eller oppgi personnummer ved kjøp på feetfirst.no.

Poeng beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husstand som genererer poeng.

Du kan også tjene poeng ved å delta i andre aktiviteter som genererer poeng og som klubben iblant tilbyr.

Poengene du har opptjent, er personlige og kan ikke overføres til andre personer eller medlemmer.

De poengene du har tjent ved kjøp av en vare, trekkes fra medlemskontoen din dersom du returnerer varen.

Poengene dine baseres på 12 måneder etter opptjeningsdagen.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning. Personopplysningsansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige.

Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, personnummer, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere poeng, sende deg kundetilpassede medlemstilbud, gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring og aktiviteter til deg basert på dine tidligere innkjøp.

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends.

Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til skriftlig å be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem.

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis medlemskapet har vært inaktivt i 36 måneder, blir det avsluttet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrerte poeng etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 1. mai 2019 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure).

Kontakt

FEETFIRST kundservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige
+46 (0)340-86650
friends@feetfirst.no

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.