Handlekurven er tom
Total 0 NOK
300 NOK GJENSTÅR TIL FRI FRAKT



Spørsmål og svar
MEDLEMSKAP
Koster det noe å være medlem i FEETFIRST Friends?
Nei, det er kostnadsfritt.
Behøver jeg å ha et klubbkort for å være medlem?
Nei, vi har ingen klubbkort. Som medlem registrerer du i stedet alle kjøp ved å oppgi mobilnummer ved kjøp i butikk eller online.
Har dere noen aldersgrense for å være medlem?
Ja, du må ha fylt 16 år for å kunne være medlem.
Hvor gjelder medlemskapet?
Medlemskapet gjelder i samtlige NilsonGroups butikker, dvs. hos Din Sko, Nilson Shoes, Skopunkten og våre ECCO STORES samt på FEETFIRST.no (vår felles nettbutikk).
Hvordan fungerer det?
Når du handler som medlem, får du poeng på alle dine kjøp (unntatt ved kjøp av gavekort). Poengene lagres på ditt medlemskap og gjør at du havner på ett av våre tre medlemsnivåer. Hvert medlemsnivå inneholder ulike fordeler for deg som medlem. Jo flere poeng, desto flere fordeler.
Hvor mange poeng får jeg?
1 kr = 1 poeng. Du vil også kunne tjene poeng gjennom andre aktiviteter fremover, f.eks. ved å delta på eventer, svare på undersøkelser m.m.
Er medlemskapet personlig?
Ja, medlemskapet er personlig og man kan ikke overføre poengene til andre.
Kan jeg samle og bruke poeng hvis jeg handler på FEETFIRST.no?
Ja, du samler poeng på alle dine kjøp. Det eneste du trenger å gjøre, er å oppgi mobilnummeret ditt i kassen.
TILBUD
Hvorfor får jeg ikke lenger noen tilbud fra FEETFIRST Friends?
Tilbudene sendes regelmessig ut til aktive medlemmer. For å være sikker å få disse tilbudene skal du oppgi mobilnummeret ditt hver gang du handler i butikk eller online. Hvis du ikke får noen tilbud, kan det skyldes at du ikke har brukt medlemskapet på lenge. Kontroller også at dine kontaktopplysninger stemmer. Det gjør du på Mine Sider. Iblant er tilbud rettet mot ulike kundegrupper og derfor får ikke alle medlemmer nøyaktig samme tilbud fra oss.
Jeg vil ikke lenger ha tilbud fra dere. Hva gjør jeg da?
Du kan når som helst kontakte kundeservice hvis du ikke lenger vil ha våre utsendelser. Du kan også gå inn på Mine Sider og oppdatere hvilke utsendelser du vil ha.
Jeg vil ikke lenger ha deres SMS-utsendelser. Hva gjør jeg da?
Hvis du har registrert deg for utsendelse fra flere av våre butikkonsepter, må du avregistrere deg for hvert konsept. Det finnes alltid en avregistreringslenke i våre sms-er. Pass på at du ikke skriver noe annet i meldingen enn koden for hvert konsept, ellers er det fare for at avregistreringen ikke fungerer. Det er også mulig å kontakte kundeservice.
MITT PASSORD
Hva er passordet mitt?
Hvis du ikke husker passordet, kan du klikke på ”Glemt passord” for å bytte. Du kan også kontakte kundeservice for å få hjelp med å bytte passord.
KONTAKT
Hvordan når jeg kundeservice?
FEETFIRST kundeservice
friends@feetfirst.no
800-14713