Din SkoEccoNilson ShoesSkopunkten
Velg butikk
Feet First_nb
FRI FRAKT PÅ BESTILLINGER OVER KR 300
Finn butikk

Handlekurven er tom

Total 0 NOK

300 NOK GJENSTÅR TIL FRI FRAKT

Til kassen
  • FEETFIRST NO
  • Din Sko
  • Ecco
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

Spørsmål og svar

MEDLEMSKAP

Koster det noe å være medlem i FEETFIRST Friends?
Nei, det er kostnadsfritt.

Behøver jeg å ha et klubbkort for å være medlem?
Nei, vi har ingen klubbkort. Som medlem registrerer du i stedet alle kjøp ved å oppgi mobilnummer ved kjøp i butikk eller online.

Har dere noen aldersgrense for å være medlem?
Ja, du må ha fylt 16 år for å kunne være medlem.

Hvor gjelder medlemskapet?
Medlemskapet gjelder i samtlige NilsonGroups butikker, dvs. hos Din Sko, Nilson Shoes, Skopunkten og våre ECCO STORES samt på FEETFIRST.no (vår felles nettbutikk).

Hvordan fungerer det?
Når du handler som medlem, får du poeng på alle dine kjøp (unntatt ved kjøp av gavekort). Poengene lagres på ditt medlemskap og gjør at du havner på ett av våre tre medlemsnivåer. Hvert medlemsnivå inneholder ulike fordeler for deg som medlem. Jo flere poeng, desto flere fordeler.

Hvor mange poeng får jeg?
1 kr = 1 poeng. Du vil også kunne tjene poeng gjennom andre aktiviteter fremover, f.eks. ved å delta på eventer, svare på undersøkelser m.m.

Er medlemskapet personlig?
Ja, medlemskapet er personlig og man kan ikke overføre poengene til andre.

Kan jeg samle og bruke poeng hvis jeg handler på FEETFIRST.no?
Ja, du samler poeng på alle dine kjøp. Det eneste du trenger å gjøre, er å oppgi mobilnummeret ditt i kassen.

TILBUD

Hvorfor får jeg ikke lenger noen tilbud fra FEETFIRST Friends?
Tilbudene sendes regelmessig ut til aktive medlemmer. For å være sikker å få disse tilbudene skal du oppgi mobilnummeret ditt hver gang du handler i butikk eller online. Hvis du ikke får noen tilbud, kan det skyldes at du ikke har brukt medlemskapet på lenge. Kontroller også at dine kontaktopplysninger stemmer. Det gjør du på Mine Sider. Iblant er tilbud rettet mot ulike kundegrupper og derfor får ikke alle medlemmer nøyaktig samme tilbud fra oss.

Jeg vil ikke lenger ha tilbud fra dere. Hva gjør jeg da?
Du kan når som helst kontakte kundeservice hvis du ikke lenger vil ha våre utsendelser. Du kan også gå inn på Mine Sider og oppdatere hvilke utsendelser du vil ha.

Jeg vil ikke lenger ha deres SMS-utsendelser. Hva gjør jeg da?
Hvis du har registrert deg for utsendelse fra flere av våre butikkonsepter, må du avregistrere deg for hvert konsept. Det finnes alltid en avregistreringslenke i våre sms-er. Pass på at du ikke skriver noe annet i meldingen enn koden for hvert konsept, ellers er det fare for at avregistreringen ikke fungerer. Det er også mulig å kontakte kundeservice.

MITT PASSORD

Hva er passordet mitt?
Hvis du ikke husker passordet, kan du klikke på ”Glemt passord” for å bytte. Du kan også kontakte kundeservice for å få hjelp med å bytte passord.

KONTAKT

Hvordan når jeg kundeservice?
FEETFIRST kundeservice
friends@feetfirst.no
800-14713

Medlemskap

Velkommen til FEETFIRST Friends. Ved å registrere deg som medlem i FEETFIRST Friends godkjenner du disse vilkårene og bestemmelsene.

FEETFIRST Friends er et lojalitetsprogram der du tjener opp poeng som gir deg rabatter, tilbud, invitasjoner til konkurranser og eventer og mye mer.

Ansvarlig for FEETFIRST Friends er NilsonGroup AB.

Medlemskapet i FEETFIRST Friends er kostnadsfritt og tegnes med deg som er over 16 år og registrert i folkeregisteret i Norge. Som medlem registrerer du alle kjøp ved å oppgi personnummer i kassen (du trenger ikke noe klubbkort).

Medlemskapet gjelder i samtlige av NilsonGroups norske butikker, dvs. hos Din Sko, våre Ecco Stores, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports og Skopunkten, samt på feetfirst.no. Medlemskapet og øvrige fordeler gjelder bare ved kjøp til deg selv eller personer i din husstand. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til andre.

Poeng

Samtlige kjøp (med unntak av kjøp av gavekort) genererer poeng. For at poeng skal registreres må du vise gyldig legitimasjon i butikk eller oppgi personnummer ved kjøp på feetfirst.no.

Poeng beregnes fra og med ditt første kjøp som medlem og registreres på ditt medlemskap. Det er kun kjøp til deg selv eller personer i din husstand som genererer poeng.

Du kan også tjene poeng ved å delta i andre aktiviteter som genererer poeng og som klubben iblant tilbyr.

Poengene du har opptjent, er personlige og kan ikke overføres til andre personer eller medlemmer.

De poengene du har tjent ved kjøp av en vare, trekkes fra medlemskontoen din dersom du returnerer varen.

Poengene dine baseres på 12 måneder etter opptjeningsdagen.

Håndtering av personopplysninger

NilsonGroup behandler personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning. Personopplysningsansvarlig er NilsonGroup AB (org. nr.: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Sverige.

Personopplysninger som vi behandler, er for- og etternavn, e-postadresse, mobilnummer, personnummer, postadresse samt opplysninger om dine kjøp (dvs. kassakvitteringer). Vi behandler dine opplysninger for å administrere poeng, sende deg kundetilpassede medlemstilbud, gjennomføre markeds- og kundeanalyser samt for å muliggjøre rettet markedsføring og aktiviteter til deg basert på dine tidligere innkjøp.

Vi lagrer dine personopplysninger så lenge du er medlem i FEETFIRST Friends.

Vi kan komme til å benytte andre firmaer for å administrere ditt medlemskap og hjelpe oss med markedsføringsutsendelser. Disse firmaene assisterer med personopplysninger, men det er fortsatt vi som er personopplysningsansvarlige. Vi bruker Bisnode til å oppdatere adresseopplysninger. Dine personopplysninger kommer ikke til å bli overført til land utenfor EU eller EØS. Hoveddelen av all kommunikasjon fra FEETFIRST Friends skjer via e-post og sms, men adresserte utsendelser forekommer også. Hvis du ikke vil ha utsendelser med tilbud, kan du når som helst kontakte FEETFIRST kundeservice. Du har rett til skriftlig å be om å få informasjon om hvilke opplysninger vi har registrert om deg. Du kan når som helst begjære retting av feilaktige opplysninger.

Rettslig grunnlag for behandling av personopplysninger

For at vi skal ha rett til å behandle dine personopplysninger trenger vi et såkalt rettslig grunnlag. Vi behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle den avtalen vi har med deg som medlem.

Avslutte medlemskap

Ditt medlemskap gjelder på ubestemt tid fremover. Du kan si opp medlemskapet ved å kontakte FEETFIRST kundeservice. Hvis medlemskapet har vært inaktivt i 36 måneder, blir det avsluttet. NilsonGroup har rett til å si opp ditt medlemskap med umiddelbar virkning ved tilfeller av misbruk (f.eks. hvis du ikke betaler for dine kjøp). I forbindelse med at medlemskapet opphører, kommer vi til å sperre ditt medlemsnummer og slette samtlige av dine registrerte personopplysninger fra medlemsregisteret. Dette skjer så snart alle utestående økonomiske transaksjoner er utført. Du har ikke rett til registrerte poeng etter at medlemskapet er avsluttet.

Endring av vilkårene

Disse medlemsvilkårene gjelder fra og med 1. mai 2019 for deg som er medlem i FEETFIRST Friends. NilsonGroup forbeholder seg retten til å endre medlemsvilkårene. Endringer trer i kraft i forbindelse med at de publiseres på feetfirst.no der seneste versjon av vilkårene alltid finnes. NilsonGroup er ikke ansvarlig for manglende oppfyllelse av sine forpliktelser ifølge medlemsvilkårene eller skade som skyldes omstendigheter utenfor NilsonGroups kontroll, for eksempel, men ikke begrenset til, endret lovgivning, myndighetstiltak, krig, streik, blokade, lockout eller annen lignende omstendighet (såkalt force majeure).

Kontakt

FEETFIRST kundservice
Box 508
SE-432 19 Varberg, Sverige
+46 (0)340-86650
friends@feetfirst.no

Vi bruker cookies for å gi deg best mulig kundeopplevelse. Ved å fortsette å bruke våre tjenester samtykker du til dette. Les mer om hvordan vi behandler personopplysninger og cookies.